شماره تلفن: 09336461121
ایمـیل: info@clinicshahriyar.ir
  • خانه
  • لیزر
  • تعداد و فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد

تعداد و فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد

این موضوع بدیهی است که میزان حجم موهای هر شخص با دیگری متفاوت است و سرعت رشد موهای هر کس با فرد دیگر فرق دارد. برای رهایی از شر تمام موهای زائد در یک ناحیه مشخص، لازم است که چندین جلسه لیزر درمانی، متناسب با چرخه رشد موهای شما برنامه ریزی شود.
در کلینیک زیبایی شهریار ما همه چیز را درباره چرخه رشد موهای شما را در یک قرار مشاوره پوست اولیه توضیح خواهیم داد. تعداد و فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد مورد نیاز برای هر فرد با دیگری متفاوت است؛ زیرا جنس پوست و موی افراد یکسان نیست.

تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

برنامه ریزی برای تعداد جلسات لیزر موهای زائد

این موضوع بر همگان اثبات شده است که هیچگاه تمامی موهای بدن با یک جلسه لیزر از بین نخواهند رفت و جلسات لیزر موهای زائد متعددی نیاز است تا تمامی فولیکول های موهای ناخواسته شما تحت تاثیر اشعه ی لیزر قرار بگیرند و برای همیشه غیر فعال گردند، از این رو نیاز است که شما برنامه زمان‌بندی دقیق و منظمی برای تعداد جلسات لیزر موهای زائد خود داشته باشید.
وابسته به اندازه ناحیه و نوع موهای بدن زیباجو برای اکثر افراد 5 الی 10 جلسه لیزر نیاز است تا بتوانند به نتیجه دلخواه خود و رضایت نسبی برسند.
پس از هر جلسه لیزر موهای زائد، بخشی از موهای بدن زیباجو برای همیشه از بین می روند و پوست فرد نرم تر و لطیف تر از قبل می گردد.

تعداد جلسات لیزر موهای زائد با توجه به نواحی تحت درمان

برخی از نواحی بدن نسبت به سایر نواحی به جلسات لیزر درمانی بیشتری نیاز دارند. معمول‌ترین نواحی بدن برای زنان شامل موارد زیر می باشد:

پاها
زیر بغل
نواحی صورت
خط بیکینی
نواحی برزیلی

برای اغلب نواحی نام برده شده ۴ تا ۶ جلسه درمان کافی خواهد بود. اما گاهی ممکن است که بیماران برای دستیابی به نتایج مورد نظر خود به بیش از ۸ جلسه لیزر درمانی احتیاج داشته باشند.

فاصله بین جلسات لیزر با توجه به نتایج دلخواه

بیشتر افرادی که جلسات لیزر درمانی برای رفع موهای زائد را انتخاب می‌کنند، می‌خواهند از شر تمام موهای ناخواسته خلاص شوند؛ اما افرادی نیز وجود دارند که فقط می‌خواهند حجم موها را کاهش دهند. افرادی که تمایلی به از بین بردن کامل موهای بدن خود ندارند، به جلسات درمانی کمتری احتیاج خواهند داشت.

به عنوان مثال برخی آقایان برای صورت خود یک یا دو جلسه درمانی درخواست می‌کنند که این امر به جای از بین بردن همه موهای صورت، فقط باعث کاهش حجم آنها می‌شود و به اصلاح آسانتر صورت کمک می‌کند. مزیت انجام این کار برای آنها این است که همچنان می‌توانند ریش داشته باشند؛ اما سوختگی رازر کمتری را تجربه کنند.

تعداد جلسات لیزر موهای زائد چقدر است؟

مثل لیزر موهای زائد در خانم‌ها، لیزر آقایان نیز معمولاً به ۶ تا ۸ جلسه با فواصل ۴ تا ۶ هفته‌ای نیاز دارد.

فاصله بین جلسات لیزر بیکینی

اگر می خواهید به بهترین نتیجه دست پیدا کنید باید جلسات لیزر مو را هر ۴ تا ۶ هفته یکبار تکرار کنید. این فاصله زمانی به نوع و رنگ پوست، ضخامت مو، ناحیه درمان و میزان رشد و کیفیت های موهای آن ناحیه و ژنتیک بدن بستگی دارد.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای ارتباط با پرسنل پشتیبانی یکی از راه های زیر را انتخاب کنید