شماره تلفن: 09336461121
ایمـیل: info@clinicshahriyar.ir

فواید مزوتراپی مو چیست؟

مزوتراپی مو یک روش کم تهاجمی است که بر اساس تزریقات سطحی انجام می شود.ما نیز در این مقاله قصد داریم تا فواید مزوتراپی مو را برای شما بگویم.
برای افراد مبتلا به آلوپسی، ریزش موهایشان می تواند برای ظاهر شما مهم باشد و با افزایش سن، اعتماد به نفس شما را به شدت تحت تاثیر قرار دهد. خوشبختانه، با فناوری‌های پیشرفته‌ ، ریزش مو دیگر یک بیماری دائمی نیست. ما این توانایی را داریم که تقریباً در هر مرحله از عدم رشد با ریزش مو مبارزه کنیم و اطمینان حاصل کنیم که موهایی را که می خواهید و سزاوار آن هستید در سال های آینده خواهید داشت.
درست در زیر اپیدرم، به بافت هدف تزریق می شود. مزوتراپی یک درمان قدرتمند برای ریزش مو در مردان و زنان شده است. مزودرم را تحریک می کند که به نوبه خود باعث جوانسازی پوست سر و فولیکول های مو می شود. همچنین از فواید مزوتراپی مو میتوان به این موضوع اشاره کرد که باعث تقویت رشد مو، کاهش ریزش مو و بهبود گردش خون در پوست سر می شود. بنابراین مخلوطی از این عناصر تزریق می شود که حاوی طیف گسترده ای از مواد معدنی، ویتامین ها و اسیدهای آمینه است که می تواند متناسب با نیازهای فردی بیمار باشد. از این فرآیند به عنوان درمان پوست نیز استفاده می شود.

تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد وزمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

مزوتراپی چیست؟

یکی از محبوب ترین گزینه های درمان ریز مو، تکنیکی به نام مزوتراپی مو می باشد. مزوتراپی بر این اصل استوار است که مواد مغذی مناسب می توانند رشد و سلامت مو را تحریک کنند و در نتیجه روند ریزش مو را کندتر کنند. برخلاف شامپوها و نرم‌کننده‌های خاص که برای درمان موضعی مو طراحی شده‌اند، مزوتراپی با اعمال مواد مغذی مستقیماً از طریق تزریق به ریشه موها عمل می‌کند. این تزریق ها حاوی محلول ثابت شده ای از ویتامین ها و اسید هیالورونیک هستند که فواید متعددی برای موهای شما دارند.
مزوتراپی یک روش درمانی زیبایی غیر جراحی است. مزوتراپی حاوی چندین تزریق از داروهای هومیوپاتی، عصاره های گیاهی، ویتامین ها و سایر مواد به چربی زیر جلدی است.

مزایا و فواید مزوتراپی مو

تعدادی از فواید مزوتراپی مو در ادامه آمده است، برخی از آنها به صورت مفصل در زیر فهرست شده اند:

فواید مزوتراپی برای مو عبارتند از:

  • به عنوان درمان طاسی عمل می کند.
  • منجر به رشد مجدد مو در مردان و زنان می شود.
  • می تواند الگوی طاسی را در بین مردان به تاخیر بیندازدفرآیند بدون درد.

قبل از عمل مزوتراپی، یک داروی بی حس کننده موضعی روی ناحیه تحت درمان اعمال می شود تا اطمینان حاصل شود که عمل شما آسان ، راحت و بدون درد است. از آنجایی که میکرونیدل‌ها فقط تا لایه میانی پوست نفوذ می‌کنند که به آن مزودرم نیز می‌گویند، این فرآیند در طول دوران نقاهت بیمار را با درد ماندگار مواجه نمی‌کند

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای ارتباط با پرسنل پشتیبانی یکی از راه های زیر را انتخاب کنید