• خانه
  • خدمات مو
  • چگونه بهترین کلینیک کاشت ابرو در شهریار را انتخاب کنیم؟
کاشت ابرو در شهریار

چگونه بهترین کلینیک کاشت ابرو در شهریار را انتخاب کنیم؟

بهترین روش برای ریزش ابرو کاشت ابرو است که در سال های اخیر به دلیل موفقیت در سراسر جهان محبوبیت پیدا کرده و وقتی ماندگاری نتایج آن را در نظر می گیرید بسیار جذاب تر می شود. کاشت ابرو در شهریار هنوز بهترین گزینه دائمی برای رفع کم پشتی ابرو و به خصوص کسانیست که در گذشته ابروهای خود را به دلیل مد روز، نازک کردند و به مرور زمان با برداشتن بیش از جلوی رشد مجدد آن را گرفته اند.
همچنین فرآیند پیری طبیعی نیز منجر به نازک شدن موهای ابرو می شود و برخی از افراد نیز به دلیل حادثه یا سوختگی بخشی از ابروهایشان را از دست می دهند؛ همه این دلایل نیاز افراد به کاشت ابرو در شهریار را پررنگ تر می کنند.

روش های جدید برای بهترین کلینیک کاشت ابرو در شهریار تحت بی حسی موضعی انجام می شود و متقاضی پیوند هیچ درد شدیدی را در حین یا بعد از پیوند حس نخواهد کرد. روند تمام روش های کاشت ابرو در شهریار به این صورت است که ابتدا فولیکول های مو از ناحیه اهدا کننده، که معمولاً بخش پشت سر و بالای گوش ها هستند، استخراج می شود و سپس این فولیکول ها در ناحیه های دچار ریزش و خالی ابرو کاشته می شوند.
زمان انجام پیوند ابرو چیزی بین 4 تا 6 ساعت می باشد و به دلیل حداقل عوارض جانبی، زمان بهبودی بسیار کوتاهی دارد؛ البته مانند هر روش جراحی زیبایی دیگر، کاشت ابرو نیز نیاز به پیروی از دستورالعمل های مراقبتی بعد از پیوند دارد.

کاشت ابرو در شهریار

اهمیت کلینیک معتبر برای کاشت ابرو

کاشت ابرو از جمله روش هاییست که می تواند هر ابروی کم پشت و نازکی را بازیابی کرده و موهای از دست رفته را به آن بازگرداند که موجب برقراری تعادل صورت می شود. ابروها در مقایسه با بقیه بخش های صورت منحصر به فرد هستند و کوچکترین تغییری در آنها در کل چهره تاثیر میگذارد، به همین دلیل داشتن ابروهایی پرپشت و ضخیم که در حال حاضر در تمام جهان ترند شده، میتواند چهره شما را جوان تر و به روز تر نشان دهد. به همین دلیل انتخاب یک کلینیک معتبر و یک پزشک حرفه ای برای کاشت ابرو بسیار مهم است چرا که یکی از مهمترین بخش های صورت را شکل می دهند. در بسیاری از رشته های جراحی و غیر جراحی زیبایی به طور معمول، کلینیک های برتر شناخته شده هستند و پزشکان مختلفی را در اختیار دارند. کلینیک های تخصصی کاشت مو، ابرو و ریش به دلیل آمار بالای موفقیت در پیوند و رضایت مشتریانشان شناخته می شوند.

یکی از مهمترین مواردی که متقاضیان پیوند ابرو در ابتدای کار در نظر میگیرند، قیمت کاشت ابرو در شهریار می باشد و ممکن است در انتخاب یک پزشک یا کلینیک توسط آنها تاثیر بگذارد. هزینه جراحی کاشت ابرو با توجه به شهرت جراحان، تیم های پزشکی، اعتبار کلینیک ها و بیمارستان ها، روش انتخابی برای پیوند، تعداد گرافت هایی که نیاز دارید و کیفیت خدمات متفاوت است. نکته مهمی که باید در مورد هزینه اعلام شده توسط کلینیک های کاشت ابرو در نظر داشته باشید، این است هر قیمت بالایی به معنای پیوند موفقیت آمیز نبوده و معمولا به دلیل محل قرارگیری کلینیک و شهرت آن قیمت بیشتر می باشد. از طرف دیگر کلینیک هایی با قیمت بسیار پایین نیز نمی توانند مراکز معتبری برای مراجعه باشند، زیرا این هزینه کم از انتخاب روش های سنتی کاشت مو ، پزشکان و دستیاران بدون تجربه و تجهیزات قدیمی نشات میگیرد.

چگونه بهترین کلینیک کاشت ابرو در شهریار را انتخاب کنیم؟

اولین و مهمترین قدم برای انجام کاشت ابرو، انتخاب یک کلینیک معتبر و پیشرفته می باشد، زیرا همانطور که گفته شد تقریباً عامل اصلی در موفقیت نتیجه پیوند ابرو می باشد. یک کلینیک معتبر با در اختیار داشتن تمام شرایط و عوامل مورد نیاز، علاوه بر افزایش موفقیت پیوند، عوارض جانبی کاشت ابرو و در نتیجه دوران نقاهت و زمان بهبودی بعد از پیوند را کاهش می دهد. برای پیدا کردن کلینیک های معتبر کاشت ابرو روش های زیادی وجود دارد، که می توانید از طریق وب سایت های مرجع یا پرسیدن از دوستان و آشنایانی که اقدام به کاشت مو، ابرو یا ریش کرده اند، آنها را بیابید. اما برای مقایسه و انتخاب بهترین کلینیک معیارهایی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید؛ یکی از این عوامل داشتن مجوزهای مربوطه از وزارت بهداشت کشور می باشد و سایر ویژگی های بهترین کلینیک کاشت ابرو عبارتند از:

1- حضور متخصصین کاشت ابرو مجرب در تمام مراحل

بهترین کلینیک کاشت ابرو در شهریار با در اختیار داشتن بهترین پزشکان و متخصصین پیوند مو و ابرو، امکان انتخاب مناسب ترین روش پیوند برای هر کاندید کاشت ابرو را فراهم می کنند. انتخاب روش مناسب از یک سو و توانایی و تخصص پزشک برای انجام موفقیت آمیز این روش از سوی دیگر می تواند منجر به دریافت نتیجه مورد انتظار هر متقاضی باشد. این امر علاوه بر انجام یک پیوند ابروی طبیعی با تراکم بالا ، زمان انجام پیوند و بهبودی بعد از آن را نیز کاهش میدهد.

نکته مهمی که در بهترین کلینیک کاشت ابرو در شهریار باید در نظر داشته باشید، حضور متخصص کاشت در تمام مراحل پیوند ابرو و همچنین جلسه مشاوره ابتدایی می باشد. چرا که بسیاری از کلینیک های کاشت مو تنها نام یک پزشک شناخته شده را برده و از شهرت او سوءاستفاده می کنند، به این صورت که جلسه مشاوره و تمام مراحل کاشت ابرو را تکنسین یا پزشک تازه کاری انجام می دهد.

2- داشتن تجهیزات پیشرفته و استفاده از روش های مدرن کاشت ابرو

در روش های نوین کاشت مو و ابرو، از ابزارهای بسیار دقیق و پیشرفته استفاده می شود، که به دلیل در اختیار داشتن این ابزار کلینیک های معتبر کاشت ابرو می توانند از این روش های غیر جراحی استفاده کنند. روش های جدید کاشت ابرو در کنار حضور پزشکان ماهر، مزایای فراوانی را برای متقاضیان به همراه دارند که شامل به حداقل رساندن درد و عوارض جانبی به همراه نتایج طبیعی با تراکم بسیار بالا می باشد. از آنجایی که ابروها ناحیه حساسی در صورت هستند و همچنین ظرافت آنها نیاز به ابزار ظریفی برای کاشت فولیکول های استخراج شده دارد تا هیچ نشانه ای از زخم و اسکار در ابروها باقی نماند.

3- رضایت مراجعه کنندگان قبلی

یک کلینیک تخصصی کاشت مو و ابرو که محبوبیت و شهرت خوبی در این زمینه دارد، قطعاً نیاز به داشتن سابقه خوبی در دریافت نتایج پیوند مو، ابرو و ریش دارد. ارائه نمونه کاشت در هر بخش و به هر وسعت در نواحی سر، ابرو و ریش و مشاهده نتیجه و مقایسه تصاویر قبل و بعد از پیوند آنها می تواند نشانگر انتخاب درست روش، پیوند حرفه ای و نتیجه موفقیت آمیز برای متقاضیان کاشت ابرو باشد.

ایران را می توان یکی از بهترین کشورها برای کاشت مو در جهان دانست، قیمت های مناسب و کیفیت خدمات در کلینیک های به روز با جدیدترین فناوری، کشور ما را به انتخابی عالی برای افرادی که در جستجوی بهترین کلینیک کاشت ابرو هستند، تبدیل کرده است. هزینه کاشت ابرو در کلینیک های داخل کشور در بازه مشخصی قرار دارد و از شهرت پزشک، روش انتخابی برای پیوند و تعداد گرافت های مورد نیاز تاثیر میگیرد. برای دریافت مشاوره در خصوص کاشت ابرو و اطلاع از قیمت های دقیق با کارشناسان کلینیک زیبایی شهریار تماس بگیرید.

کلینیک زیبایی شهریار متخصص پوست و مو برای شما مکانی آرامش بخش را برگزیده است. این کلینیک با بهره مندی از کادری مجرّب و کارآزموده با استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی، منطبق با خدمات سلامتِ استانداردهای ملّی و جهانی اثر بخش: پاسخ گو، بیمارمحور، با کیفیت و تضمین شده، توانمند در مدیریت و کاستن از خطرات و خطاهای پزشکی، در ارائه سلامت، درمان و زیبایی در سطح کشور، آماده خدمت رسانیست.

جهت مشاوره خدمات و رزرو نوبت کلیک نمایید.

چگونه بهترین کلینیک کاشت ابرو در شهریار را انتخاب کنیم؟ - کلینیک زیبایی شهریار
شماره تلفن: 09336461121
ایمـیل: info@clinicshahriyar.ir
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای ارتباط با پرسنل پشتیبانی یکی از راه های زیر را انتخاب کنید